Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego www.kmkosmetics.pl, którego właścicielem jest spółka Willcare Group.

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.kmcosmetics.pl jest usługą opartą na asortymencie firmy Willcare Group Sp. z o.o., wyłacznego dystrybutora kosmetyków Dear Klairs na Polskę.
  2. Właścicielem sklepu jest:
    Willcare Group sp. z o.o.
    Morasko 11a, 61-680 Poznań
  3. NIP:9721270533
  4. Realizacja sprzedaży w sklepie odbywa się według poniższego regulaminu.
  5. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.
  6. Wymagania techniczne korzystania z usług sklepu internetowego: komputer posiadający dostęp do Internetu z zainstalowaną przeglądarką Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej, Mozilla Firefox lub Google Chrome.

II REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia składać można całodobowo, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 13:00.
  2. Zakupy w sklepie internetowym mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza rejestracji, dokonanie wyboru produktów na stronie www.kmcosmetics.pl, wybór formy płatności i przesłanie zamówienia.
  3. Klient kompletuje zamówienie wybierając z oferty znajdującej się na stronie sklepu internetowego produkty oferowane do sprzedaży. Dodawanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku “dodaj do koszyka” pod zdjęciem artykułu. Akceptacja całego zamówienia wraz z ilościami odbywa się po kliknięciu przycisku “realizuj zamówienie”.
  4. Klient ma możliwość dopisania uwag dotyczących warunków płatności, realizacji zamówienia, wysyłki towaru w komentarzu do zamówienia. Właściciel sklepu internetowego www.kmcosmetics.pl dołoży wszelkich starań, aby dostosować się do uwag klienta.
  5. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
  6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o tym Zamawiającego, z zastrzeżeniem że zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu. W przypadku gdy cena podana w potwierdzeniu zamówienia jest różna od ceny sugerowanej w sklepie internetowym, klient ma prawo rezygnacji z zamówienia.
  7. Klient może wybrać następujące formy płatności za złożone zamówienia:
    – Płatność przy odbiorze, wysyłka kurierem DHL – należność pobiera kurier (14,39 PLN)
    – Płatność z góry, wysyłka kurierem DHL – przelewem bankowym na konto sklepu (11,93 PLN)
    Willcare Group Sp. z o.o.
    ul. Morasko 11a, 61-680 Poznań
    Numer konta: 96 1140 1124 0000 3718 5900 1010
    Tytułem: numer zamówienia
    – Płatność z góry, wysyłka kurierem DHL – w systemie Przelewy24 (11,93 PLN).
    – Odbiór osobisty – po uprzednim uzgodnieniu warunków z pracownikami sklepu internetowego www.kmkosmetics.pl.
  8. Składając zamówienie, Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy, do 14 dni od otrzymania towaru, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271) i akceptuje jego postanowienia
  9. Firma Willcare Group Sp. z o.o., wyłączny dystrybutor kosmetyków Dear Klairs na Polskę, zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia.
  10. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  11. ” Willcare Group Sp. zo.o. nie realizuje wysyłek do państw Unii Europejskiej, w których jest już wyłączny przedstawiciel marki Dear Klairs”.
    „We don’t offer Dear Klairs products to the other EU countries where exists already Dear Klairs whole agent”

III WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW

  1. Towar jest wysyłany do klienta za pośrednictwem kuriera DHL.
  2. Sklep dołoży wszelkich starań, aby realizacja zamówionego towaru następowała najpóźniej w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty. W momencie przekazania przesyłki do rąk kuriera, Zamawiający
    otrzymuje wiadomość e-mail informującą o tym fakcie oraz numer listu przewozowego.
  3. W momencie odbioru przesyłki, Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, Zamawiający ma prawo nie przyjmować przesyłki, o czym powinien niezwłocznie powiadomić dystrybutora kosmetyków na Polskę, Willcare Group Sp. z o.o. na nr +48 602739339 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: klaudyna@willcare.pl.

IV REKLAMACJE I GWARANCJE

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne, może on skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych. W wyżej wymienionym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy, Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt na adres
    sklepu internetowego www.perfectskin.pl (ul. Nektarowa 11, 62-002 Suchy Las). Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep
    zwróci nabywcy całą otrzymaną od niego sumę lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.

V OCHRONA DANYCH

  1. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez Willcare Group Sp. z o. o. (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej, jak również akcji promocyjnych Willcare Group Sp. z o.o. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
  2. Dane osobowe Kupującego chronione ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom. Są konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna – sprzedaży towarów i usług.

VI POSTANOWNIA KOŃCOWE

Firma Willcare Group Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do:

  • zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
  • wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu,
  • wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu,
  • przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Willcare Group Sp. z o.o.